Innbetalinger Finansiering-Hot

Ordet "hot" har over førti forskjellige betydninger, ifølge Merriam-Webster Online Dictionary. Slik det er brukt i denne artikkelen, ordet "hot" brukes til å bety:

"" 6 a: av intens og umiddelbare interesse (litt varmt sladder) b: usedvanlig heldig eller gunstige (på en varm strek) c: midlertidig kunne uvanlig ytelse (som i en idrett) d: populært for tiden eller i etterspørselen (en varm handelsvare) e: veldig bra (a hot idé) ". Ordene ivrige, nidkjær og frisk er andreplass synonymer for den< varme tanken på kundefordringer finansiering.

Når en B2B virksomhet plutselig behov finansiering fort, det er varmt. Det er varmt for det er på brann med potensielle business: penger er nødvendig for å drive denne veksten.

Ifølge Wikipedia, "" Money (Det er det jeg Want) »var en 1959 hitsingel av Barrett Strong for Tamla etiketten, distribuert av Anna Records. Sangen ble skrevet av Tamla grunnlegger Berry Gordy. Det ble det første hit rekord for Gordy's Motown flaggskip etiketten. " Sangen var varmt. Den har blitt spilt inn av over tjue forskjellige artister, den nådde nummer 23 på Rhythm og Blues Charts. Tekstene til "Money (Det er det jeg Want)», registrert av Beatles, går slik:

"" Den beste tingene i livet er gratis

Men du kan holde 'em for fugler og bier

Nå gi meg pengene (som er det jeg ønsker)

Det er det jeg vil (som er det jeg ønsker)

Det er det jeg vil (det er det jeg vil), yeah

Det er det jeg vil ha

Din lovin 'gir meg en spennende

Men din lovin 'ikke betaler mine regninger

Nå gir meg penger (det er det jeg vil)

Det er det jeg vil (det er det jeg ønsker)

Det er det jeg vil (det er det jeg vil), yeah

Det er det jeg vil ha

Penger får ikke alt, det er sant

Hva det får ikke, jeg kan ikke bruke

Nå gir meg penger (som er det jeg ønsker)

Det er det jeg vil (det er det jeg ønsker)

Det er det jeg vil (det er det jeg vil), yeah

Det er det jeg vil ... "

The Beatles var varme. Det er et interessant faktum at det tok The Beatles i mange år å personlig gjøre betydelige penger, selv om de var det hotteste bandet på planeten. For år de solgte flere plater enn andre grupper, men fortjenesten ble ikke finner veien inn i enkelte Beatle bankkontoene. Når i løpet av en B2B foretaks utvikling har virksomheten blir "hot"? Her er noen eksempler:

1) En video spill utvikler arbeidet flere år for å skape ny teknologi og interessante nye typer multi-player spill for internett. De ble nesten satt ut av virksomhet ett år når et innbruddstyv brøt inn på kontoret deres og stjal alle sine datamaskiner og kontorutstyr. En stor bedrift i videospill bedriften tilbød dem en kontrakt for å utvikle et nytt spill; store fremskritt betalingene ble lagt ut for møtet kontrakten milepæler, utfordringen var å møte en svært stramt produksjonsplanen. Plutselig, ble virksomheten varme, de trengte å ansette tretti nytt spill utviklerne. Hvordan kan de møte de økte lønns-krav og oppnå målene i avtalen?

2) En liten distributør av nye produkter fra Australia etablert en California selskap å selge sine produkter over hele USA. De introduserte sine produkt til mange større varehus. Etter flere år med markedsføring de fikk flere nye kontrakter for fem ganger de siste års salg. Plutselig, ble virksomheten varmt. Hvordan kan de betaler for produktet og gi elementene til kjøpesentrene?

3) En produsent av produkter for militære kjempet for å overleve i fem år. De oppfant en veldig bra produkt. Dessverre var de involvert i patent rettssaker og andre konflikter som tynget dem med store advokatkostnader. Etter år med kamp, ble tvister avgjort og advokat ble betalt. Produsenten var «cash dårlig". De forhandlet en ordre på sine produkter som var mange ganger deres forrige års salg. Plutselig var de varme. Hvordan kunne de styrer sin kontantstrøm for å utnytte de nye mulighetene?

Hvis disse bedriftene kunne synge, "Money (Det er det jeg vil)" kunne være deres hymne. Innbetalinger Finansiering kan være svaret på deres universelle kontantstrøm problemer og krav for betydelig vekst. Tid er kjernen, fordi disse virksomhetene, plutselig, er varme.

Fem til ti arbeidsdager, eller mindre, kan kundefordringer finansiering skaffes til å gjøre disse virksomhetene klar for beste sendetid. Prosessen er relativt enkel. Virksomheten fullfører en søknad om finansiering. De gir riktig regnskapsinformasjon og opplysninger om sine kunder til finansiering enhet. Finanskostnader entity utfører en due diligence gjennomgang med hensyn til deres økonomiske situasjon, og styrken av sine kunder. Dersom det ikke er noen problemer, er en Prosessen startet der bedrifter leverer sine produkter eller tjenester til sine kunder og finans entity forskudd 80% til 90% av kontrakten beløp. Når deres kunder betaler finansiere entity det lønner seg tilbake de midlene som er avanserte, trekker den avtalte avgifter, og virksomheten mottar forskjellen. Dette akselererer deres kontantstrøm. Det eliminerer ventetiden of 30-90 dager å motta betaling fra sine kunder.

Noen ganger det er andre kompliserende forhold som skatt problemer, UCC-en lien prioriterte saker, underordning av pre-eksisterende finansiering, til behovet for innkjøpsordren finansiering betale kostnadene for produksjon, eller akkreditiver til å garantere internasjonal handel, alle i tillegg til kontoer fordringer finansiering å gjøre å finansiere et varmt bedrift fungere skikkelig. Ofte disse spørsmålene vil bli overvunnet.

Den nederste linjen: hvis virksomheten din er klar for prime tid og salget ditt varmt, hvis du føler for å synge «Money (Det er det jeg vil)" som The Beatles, kan kundefordringer finansiering være den kontantstrømmen løsning for virksomhetens suksess.

Copyright © 2007 Gregg Financial Services

No comments:

Post a Comment