Fin
Hva kunden ønsker
Som verden fortsetter å gå grønne, de fleste kundene setter pris på finansinstitusjoner som er villig til å tilby produkter og tjenester som har velferd tanke på miljøet og ikke bare en ende mål om å gjøre en profitt. Ifølge en 2007 meningsmåling utført av Yale Center of Environmental Law and Policy's Miljø Holdninger og atferd Project, 81% av amerikanerne føler at det er deres ansvar å iverksette tiltak mot miljømessige utfordringer, med disse resultatene tyder på at mange amerikanere vil ha grønnere produkter og de er forberedt på å bruke pengene til å prøve nye teknologier som vil hjelpe til fordel for miljøet.
Energieffektiv boliglån, grønn bil lån, øko-sparing innskudd, alternativ energi venture kapital, og grønne kredittkort er i forkant av innovative produkter og tjenester nå tilbys finansinstitusjoner over hele verden. Ifølge en rapport utgitt av det nordamerikanske Task Force (NATF) for FNs miljøprogram Finance Initiative, disse produktene og tjenestene hjelper miljøet, sparer kundene penger, øke fortjenesten dele og generere profitt samtidig som den forbedrer merkekjennskap og styrke omdømme.
Det er viktig at finansinstitusjoner opplyse kunder på denne type produkter og-tjenester og trene sine ansatte på hva som tilbys og hvordan det vil gagne kunden. Bank er en svært konkurranseutsatt virksomhet, og institusjoner må hele tiden tilby en rekke nye produkter og tjenester for å tiltrekke og beholde kunder. Tilbyr et mangfold av grønne produkter og tjenester er en sikker måte å sikre at institusjonene ikke bare opprettholde sin nåværende kundebaser, bortsett øke dem også.
Lære av global innsats
Utenlandske finansinstitusjoner har gitt suksess i utviklingen av grønne produkter og tjenester fordi de anerkjenner fordelene til å gå grønt og de mange muligheter som oppstår fra å gjøre dette, heller enn med utsikt miljømessige risiko som mange amerikanske banker noen ganger velger å gjøre. Amerikanske banker vanligvis bevege mot samfunnet økonomisk utvikling i stedet for miljøtiltak. Selv om disse handlingene har hjulpet bankene få stor betydning sosialt, mange banker ikke klarer å innse at å fokusere kun på den sosiale siden av bank-stasjoner unna kundene opptatt av miljøspørsmål. Hva finansinstitusjoner i USA må gjøre, ifølge NATF rapporten, er kapitalisere på grønn finansielle produkter og service muligheter.
Finansielle institusjoner i områder som Europa, Japan og Australia er fører an i utvikling og markedsføring av grønne produkter og-tjenester. En av de viktigste årsakene til dette skyldes det faktum at regjeringene i disse landene er mer tett involvert i utviklingen av bankens produkter som gagner miljøet.
"" Green "Steps
En av de første trinnene som en finansiell institusjon kan ta mot å være grønn er å iverksette en miljøavdeling tiltalt for å designe miljømessig-orienterte produkter og tjenester. Miljøspørsmål blir stadig viktigere for forbrukere over hele landet i disse tøffe økonomiske tider som folk er å realisere den drastiske forskjellen at små endringer kan gjøre. Etablere et miljøavdeling vil gjøre bankene for å redde miljøet og gjøre verden til et bedre sted for fremtidige generasjoner, samtidig som sparing og tjene sine kunder pengene.
Det er viktig at banker erkjenne behovet for å gjennomføre miljøvennlige produkter og tjenester før kundene begynner å uttrykke et behov for disse tjenestene. Etablering av disse tjenestene før etterspørselen øker er en utmerket måte for finansinstitusjoner å ligge i forkant av konkurransen, og opprettholde og utvide sin kundebase. Men en utfordring at finansinstitusjonene kan stå overfor vil lage vellykkede og den omfattende markedsbaserte løsninger som dekker et stort spekter av miljøspørsmål samtidig pinpointing og anskaffe nye forretningsmuligheter som komme forbrukerne til gode.
Nøkkelen til riktig markedsføring grønne produkter og tjenester til kunder, er å pakke dem ut som tradisjonelle produkter og tjenester. En finansiell institusjon må vurdere hva tiltrekker sine kunder til de tjenestene det allerede tilbyr, og tenke ut en måte for å slå disse tjenestene grønn. Det er viktig å huske at hva kundene vil ha, er lav risiko bank med tilgjengelighet, fleksibilitet, virtuelle tilgang og enkel å kunne administrere sine finanser på egenhånd. Ifølge NATF rapporten, en utmerket måte med innføring av de nye grønne produkter og tjenester til kundene er å gi dem muligheten til å delta i grønne seminarer og workshops. Disse seminarer og workshops ofte vert diskusjonsforum som forbedrer kundens kunnskap, forståelse og aksept av disse nye tjenestene.
Hva er en "Green" produkt eller tjeneste?
For å kvalifisere som en grønn produktet eller tjenesten, må elementet tilby kunden et transparent alternativ for å redusere de indirekte virkningene av deres bankvirksomhet, redusere negative miljøpåvirkninger eller gi miljømessige fordeler ifølge NATF.
Energieffektive kreditt (EEMs)
En av de mest populære formene for en grønn bank produkt er en grønn boliglån. I forhold til Retail Banking, grønne boliglån, eller energieffektive Lån (EEMs) som de er kjent, har en betydelig lavere renten for kunder som kjøper nye energieffektive hus, eller investere i grønn strøm eller energieffektive apparater. For at en finansiell institusjon å gjøre dette alternativet enda mer attraktive for kunder, særlig de i markedet etter et nytt hjem, bør det fremme grønn boliglån ved å dekke kostnaden ved å bytte et hus fra konvensjonell til grønn kraft.
Green kredittkort
Grønne kredittkort er et annet nytt initiativ som er begynt å feie hele kloden. Det incentiver til å ha et grønt kredittkort er uendelig. Mange banker i Europa tilbyr utslipp offset programmer, gir rabatter og gi lave låneopptak priser til kunder som kjøper grønne produkter og-tjenester. Fremskritt er gjort i USA også, med noen banker som tilbyr å donere kortmedlemmet "belønning" for organisasjoner som er dedikert til bedring av miljøet eller som tillater at kortinnehavere å innløse disse belønning for "grønne" produkter.
Innskudd
Innskudd er en annen bank produkt som går grønt. For eksempel enkelte Australske banker tilbyr miljømessige innskudd produkter. Ifølge NATF, for hver dollar brukt, gir banken tilsvarende å støtte bærekraftig jordbrukspraksis. Flere banker i USA er allerede i forkant av konkurrentene og tilbyr fullt forsikret innskudd til energieffektive selskaper som streber etter å bevare naturlige ressurser og redusere avfall og forurensning. Disse bankene har økt sitt klientell i å tilby slike tjenester og har tiltrakk seg oppmerksomhet fra andre finansielle institusjoner over hele landet.
The Final Word
Lettere kunder inn i verden av grønne finansielle produkter og-tjenester krever en finansinstitusjon til å bli mer oppmerksom på noen hindringer, som for eksempel mangelfull produktinformasjonen, som kan stå i deres måte appellere til kunder og gjenværende oppå disse sakene. Det er viktig for ansatte å være riktig trent på de nye grønne produkter og tjenester som en institusjon kan tilby. Å ha en kunnskapsrik stab vil holde kundenes tillit og øke institusjonens nivå troverdighet som det gjør den grønne overgangen.
Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
ReplyDelete(1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.