I økonomiske tallene sluppet av handelsdepartementets i slutten av mai 2007, USA første kvartal brutto nasjonalprodukt (BNP) vokste med 0,6 prosent. Det var de svakeste kvartalsvise
Bolig fortsatte å være en hemsko på økonomien, og var selv vil trolig forbli slik i de kommende månedene. Men det var positive tegn i tillegg, noe som kan signalisere en sunnere vekst mot slutten av året. En av disse gode tegnene var personlig forbruk utgifter - som gir strøm til to tredjedeler av økonomien - økte med om lag 4,4 prosent kontra 3,8 prosent tallet i april.
I en relatert rapport, melder Arbeiderpartiet instituttet 6. juni at amerikanske arbeidseffektivitet hadde også økt med en mye langsommere enn opprinnelig anslått. Rapporten skapte frykt for mulige prispresset som lønnskostnadene gå opp.
De fleste av ytelsen tallene hadde allerede ventet.
Hva kom som en overraskelse var at låneopptak av amerikanske husholdninger hadde utvidet med mindre enn halvparten ($ 2600000000) på prognosen (6 milliarder dollar) som kredittkort bruker faktisk falt for første gang på 13 måneder. Denne økningen i forbrukskreditt ble den minste månedlige økningen i syv måneder, siden oktober.
Det virker forbrukere drar tilbake fra å ta på seg mer gjeld. Rullerende kreditt, som omfatter kredittkort, gikk ned $ 403 000 000 i april, den første månedlige nedgangen i de 13 månedene siden mars 2006. Forbrukerne kan være forsiktig med kontrahering mer gjeld, mens boliger forblir i en lavkonjunktur og økonomisk vekst har vært så svak. Nedgangen i rullerende kreditt har blitt tolket som et tegn på at forbrukerne betaler mer av sine kredittkort gjeld.
I midten av disse blandede signaler fra de ulike sektorene i økonomien, har lovgiverne uttrykt sin misnøye over praksis blir fulgt i kredittkortet industrien. The House Financial Services underkomité høringer sist torsdag, 7. juni orde for sterkere tiltak fra Federal Reserve til å kontrollere hva lovgiverne kalte villedende og rov praksisen hos kredittkortselskaper. Lovgivere utsettes direktører i større kredittkort utstedt bankene til intense avhør i løpet av høringen.
Sier at den gjennomsnittlige amerikanske husholdning bærer $ 13000 i kredittkort gjeld og samlet kredittkort gjeld kjører i hundrevis av milliarder dollar, panelet forkvinne Rep Carolyn Maloney, DN.Y., ble rapportert å ha uttrykt frykt "som vi vil se en perfekt storm i forbrukskreditt som disse presset sammen på amerikanere, og at ringvirkninger vil bli følt gjennom hele vår økonomi. " Maloney sitert suksessen med kredittkort i å gi for kreditten behovene til den amerikanske forbrukeren, men også understreket at med stor suksess kom "stort ansvar."
Lovgivere mener at Fed må gjøre mer for å beskytte kredittkort brukere, og foreslår å gi andre bredden regulatorer myndighet til å bremse industrien misbruk, inkludert en politikk som forvirre forbrukerne og presse dem inn i mer gjeld. The Fed er behov for kredittkortselskaper å utvide til 45 dagers kontroller til forbrukerne, før de gjennomfører endringer i form av en konto. Den nåværende praksis, er at når bankene vil gjøre noen endringer, for eksempel å øke renten, eller å innføre en høyere bot rate for tapt eller forsinket betaling, vil de gi bare 15 dagers varsel.
The Fed forslag til full åpenhet krav vil blant annet tillate forbrukeren lengre tid på å se etter et annet kredittkort. Men lovgivere mener at dette ikke er nok og vil reguleringsmyndigheter til å pålegge en regelrett forbud mot krenkende praksiser. De ønsker ikke å lage nye lover, men foretrekker å se regulatorer handle på problemene.
Lovgivere er rettet mot andre praksiser som lading renter på deler av gjelden som blir betalt i tide under et utsettelsesperioden, og høy rente fordi en kunde er sent på betalinger til andre kreditorer (ikke kredittkortselskapet) - som kalles "universell Standard "i bransjen. Lovverket blir foreslått som ville gjøre noen av disse praksis ulovlig.
Dette er alvorlige bekymringer blir oppdratt av våre lovgivere. Andre regulatorer synes å være enig med lovgivere. The Federal Deposit Insurance Corporation styreformann er ikke helt overbevist om at problemer vedrørende kredittkort industrien praksis vil bli løst ved full åpenhet alene. Andre føderale myndigheter som også ble kalt til å vitne uttrykt støtte til lovgivning som ville gi sine kontorer myndighet til å begrense en praksis som er å anse som villedende eller urettferdig.
På grunn av den nøye undersøkelse av kongressen, har flere viktige banker begynt å dempe eller fjerne noen av sine mest kritiserte praksis. Bankene må gjøre mer for å dempe forbrukernes frykt, mistenksomhet og til slutt, harme.
Hvordan bankene vil reagere, gjenstår å se.
Allerede en av de store kredittkortselskaper, Chase, har begynt å artikulere sin respons. Banken har utstedt en 12 juni uttalelse som sier at i deres oppfatning det komplekse kredittkort system som finnes i dag vil kunne opprettholde sin suksess hvis de to viktigste partene i forholdet - det kredittkortselskaper (banker) og kredittkortet holdere (individuelle forbrukere) - erkjenner at deres er et delt ansvar. Kredittkortinnehaveren må bruke kortet på en ansvarlig måte, banken må arbeide for å oppfylle kredittkortinnehaveren behov.
Samlet, sier banken kredittkortet som har utvidet tilgang til kreditt til alle forbrukere. Det insisterer på at gjennomsnittlige renten har gått ned fra nær 20 prosentpoeng til bare 12 prosent lag, og i mange tilfeller utstedere ikke lenger gratis årsavgift.
Banken har definert hva ansvaret skal bety for kredittkortinnehaveren: betaler i tide, hold innenfor kredittgrensen, og opprettholde din kredittverdighet. Ved å følge denne enkle likningen, får æren kortholderen et rentefritt lån for en viss periode når de nedbetale hele saldo hver måned, svindel og tap beskyttelse, og andre ytelser, samt chat og konstante tilgjengeligheten av kreditt.
Banken delineates også hva det ser som ansvaret sitt: sørg for at kundene forstår betingelsene deres kredittkort regningen, viser dem hvordan de skal håndtere sine kredittkort, gi dem verktøy som hjelper betaler dem straks tid og bo i sitt kredittrammer; stedet de i trøbbel, og peker på muligheter for finansielle løsninger, og vurdere mer nøye æren søkerens evne til å håndtere gjeld før kredittkort utstedelse.
Banken har implementert et sett med initiativer for å fremme større kunde forståelse av vilkårene for sine kredittkort-kontoen og for å gi verktøy for å administrere kontoene. Dette programmet kanaliseres i hovedsak gjennom selskapets eget nettsted, hvor det står details alt i klar og enkel måte. Noen av disse tiltakene innebærer:
Putting detaljerte instruksjoner og beregninger som synliggjør konsekvensene av å betale bare minimumsbeløp stedet for å betale mer i balanse, dersom ikke betaler den av helt og holdent;
Disposisjon prosedyrer som gir kundene i det militære for å holde kredittkort kontoer gjeldende når utplassert i utlandet;
Å tillate alle kunder til å velge sin foretrukne forfallsdatoen for betaling;
Providing undervisningsmateriell for studenter og første-gang kredittkort brukere å lede dem i å gjøre rask betaling og holde innenfor kredittrammer;
Installere et system for kommunikasjon, hvor kunder kan registrere deg for varsler sendt via telefon, e-post og tekstmeldinger til minne dem om betaling forfallsdatoene;
Å sørge for et system med automatiske kredittkortbetalinger, og,
Opprette en oppsøkende program for å nå alle som kan være å ha økonomiske problemer og til å avgjøre hva bistand og økonomiske programmer best kan hjelpe dem.
Individuelle kredittkort innehavere som du har gjort dine meninger hørt, både lovgivere og kredittkortselskaper. Ved å akte dine meninger, og endre kritiserte praksis, holder et kredittkort blir enda bedre enn før.
Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
ReplyDelete* Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
* Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
bankkonto
* Lav rente på 2%
* Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
* Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
*. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
fra deg.
Kontakt dette legitime og lisensierte firmaet, autorisert
Å gi økonomisk hjelp til alle
For mer informasjon og lån søknadsskjema
E-post: cashfirmarena@gmail.com
Med vennlig hilsen
Sir Joel Williams
KONTANTFIRM LOAN COMPANY
administrerende direktør
Tlf .: +601111850392
E-post: cashfirmarena@gmail.com
Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com
Trenger du et presserende finansiell kredittlån?
ReplyDelete* Veldig rask og umiddelbar overføring til bankkontoen din
* Tilbakebetaling starter åtte måneder etter at du har fått pengene
bankkonto
* Lav rente på 2%
* Langsiktig tilbakebetaling (1-30 år) Lengde
* Fleksible lånevilkår og månedlig betaling
*. Hvor lang tid tar det å finansiere? Etter innlevering av låneansøkningen
Du kan forvente et foreløpig svar mindre enn 24 timer
Finansiering i 72-96 timer etter å ha mottatt den informasjonen de trenger
fra deg.
Kontakt dette legitime og lisensierte firmaet, autorisert
Å gi økonomisk hjelp til alle
For mer informasjon og lån søknadsskjema
E-post: cashfirmarena@gmail.com
Med vennlig hilsen
Sir Joel Williams
KONTANTFIRM LOAN COMPANY
administrerende direktør
Tlf .: +601111850392
E-post: cashfirmarena@gmail.com
Nettsted: cashfirmarena.wordpress.com