Med velstanden i det finansielle markedet de siste årene, finansielle reklame spille en mer betydningsfull rolle i den økonomiske verden og få mer oppmerksomhet av forskerne. Dette papiret er en foreløpig studie utført fra språklige Tilpassing Theory, kombinert med Appraisal System, for å utforske oppfyllelsen av overtalt funksjonen av finansielle reklame.
Vi tar i bruk en kvalitativ analyse og en case-studie blir brukt til å støtte analysen. Siden strøm relasjon utøver en stor innflytelse på< det språklige valg og oppnåelsen av kommunikasjonen, starter denne studien sammen med analysen av makt forholdet mellom annonsører og potensielle kunder. Det er funnet ut at annonsørene er mer på det aktive enden av skalaen av kunnskap om produkter og potensielle kunder er mer på sin passive ende i at statusen for annonsører og potensielle kunder er ulik når det gjelder kunnskap om hva som annonseres. Å gjøre full bruk av hans høyere status i kraft forholdet mellom profesjonell kunnskap med den potensielle kunden, eksponerer annonsøren hans holdningsmessige meningen eller holdningsmessige evaluering av produktene og / eller tjenester til potensielle kunder for å oppnå formålet med overtalelse.
Basert på de tilpasning Theory av Jef Verscheren, med denne studien er utført for å tolke oppfyllelsen av overtale funksjon gjennom tilpasningen til den sosiale verden og den mentale verden på finansielle reklame. Den sosiale verden er i hovedsak tilpasset fra aspektet av og holdning aspektet ved Graduation, som er utforsket i forhold til makten forholdet i lys av Appraisal System. Analysen viser at tilpasningen til den sosiale verden er skapt ved å vedta holdningsmessige evalueringen på finansielle produkter og service og på kjøpsadferd, som begge er positive, men negative til tider.
I tillegg er tilpasningen til den sosiale verden ofte ledsaget av bruk av Raising ressurser, som er i formen av intensiveringen, komparativ og superlativ morfologi. Den mentale verden, i mellomtiden, sentre på behovet for bekvemmelighet, behovet for inkrementelle fordeler og behovet for påliteligheten til kundene, der tilpasning er laget av den hyppige bruken av visse emotive ord indikerer sparer tid og innsats, ved hjelp av komparativ og superlativ grader adjektiver og andre intensifiers, og ved ansettelse av visse pronomen. Denne artikkelen er en tentativ studie av utforsking oppfyllelsen av overtale funksjon i det finansielle reklame. Håpet er at denne studien kan være til hjelp for forståelsen av finansielle reklame og produksjon av finansielle reklame.
No comments:
Post a Comment