Financial Advisors Kan kutte kostnader og utdanne deres vei til suksess Bruke Financial Literacy Seminarer

Mitt forsikring karriere startet i et regionalt kontor av et stort livsforsikringsselskap. Jeg ble en av 30 eller så agenter rekruttert til å selge livsforsikring og livrenter. Å si vi var litt uerfaren ville vært en underdrivelse. De fleste av oss hadde nettopp passert staten forsikring eksamen, og de fleste av oss visste nesten ingenting om markedsføring eller salg.

Vår manager raskt introdusert oss til det han trodde var de mest effektive markedsføring og leting teknikker på nye agenter. D
Jeg raskt (kjapt) innså at ingen av disse to prospektering metodene ville fungere for meg.

Jeg så bestemt at min nisje ville være boliglån beskyttelse forsikring. Jeg opprettet en daglig liste på 15-20 fører fra nye huseiere informasjon på fylke assesors kontor. Jeg besøkte huseiere i tidlig kvelden. Jeg hadde noen begrensede suksess med denne metoden, men det var dager da jeg sjelden så en hus. 10-15 personer jeg ser per uke bare oversatt til 2-3 avtaler. Ikke bra.

Det var ikke lenge før avtalen min med dette forsikringsselskapet ble avsluttet på grunn av mangel på produksjon. Jeg lurte på hva som hadde gått galt. Jeg visste at jeg ikke ble seende nok prospekter, men kald samtaler var ute av spørsmålet, plage mine venner og familie var ikke noe som jeg relished, og døren banker var for bare for ineffektive. Jeg prøvde Internett fører, direktereklame leder, henvisning systemer, forsikring markedsføring systemer, og brukt tusenvis av dollar, uten mye å vise til.

Til slutt, i ferd med å gi opp på min forsikring karriere, fant jeg et system som kunne posisjonen meg foran et større antall potensielle kunder: Seminar. Seminarer syntes å passe mine behov. En lunsj eller middag seminar kunne tiltrekke mange prospekter og føre til flere followup avtalene. Det virket som det perfekte systemet ...

Jeg holdt graving, skjønt, og fant at mens det "perfekte system" hadde blitt brukt av store produsenter, hadde seminar frammøte falt av dramatisk i mange deler av landet og at regulatorer var kommet til å betrakte det ledig lunsj eller middag hendelser som ikke mer enn kreativ bestikkelser. Enda verre, mange seniorer og baby boomers var blitt lurt til disse tynt forkledd salgspresentasjoner, og mange bare kom for å spise gratis mat.

Jeg oppdaget at enkelte finansielle rådgivere ble gjennomføring arbeidssted seminarer. Disse var først og fremst opplæringsbegivenheter undervist av finansielle rådgivere, eiendom advokater, skatt, og helse og velvære fagfolk. De to organisasjonen ble ikke belastet med en avgift, og ingen salget var tillatt. Et annet pluss var at noen seminarer kan hjelpe sponsing organisasjonen overholder 404c krav.

No comments:

Post a Comment