4 Saker Banken din vil heller ikke diskutere

Forbrukeren bankene har vært i nyhetene mye i det siste, nemlig på grunn av deres dårlige spill på boliglån så vel som total vanstyre. Selvfølgelig vil det være unøyaktig å si dette om alle banker, men mange av de større bankene har vært utnytter på forbrukerne i lang tid, samtidig som reklame at de "virkelig bryr" om dem. Nedenfor finner du noen store røde flagg å passe på når du ringer banken kommer å tilby dem.

1 / Gjeld Avbestilling - Selv om det ikke klassifisert som kredittforsikring, d
2 Overtrekking Lines av Credit - Før du faller for slagord som bankene bruker omtrent "Piece of Mind" og "beskyttelse mot overtrekking avgifter" lese den fine print. Mange store banker drastisk liberalisert kassekreditt politikk, slik at regningene skal betales, debet transaksjoner som autorisert, på kontoer uten nok pengene til å dekke. Gjør ingen feil, var dette et overskudd strategien. Ideen var å hamre forbrukere med høye avgifter for kassekreditt som ikke skulle ha vært godkjent i utgangspunktet, så tilbyr en "linje av kreditt" for å finansiere disse overdrafts. I utgangspunktet er det en rullerende lån på din konto med renter hvor som helst mellom 16% -29%. For nå, overvåke balanse nøye og ikke stole på banken å se for deg. Den nye administrasjonen har målrettet denne typen praksis for reformer, bortsett aldri undervurdere bank lobbyen i stonewalling nye regelverket.

3. Månedlig Avgifter - Det er lett å fortelle typen forbrukeren en bank ønsker ved å se på sine avgifter. Det lønner seg, stor gang, for å handle banker for gebyrer avhengig av dine behov. Hvis du bor sjekke for å se, som mange mennesker, ikke gå med ein bank som forutsetter min Bal, av nettverket ATM gebyrer eller avgifter per transaksjon. I de fleste store markedene, kan du finne anerkjente banker som har lav avgift bank opsjoner.

4. Teller Kostnader - Fra bankens lønnsomhet standpunkt, med mindre du har minst 5 tall i regnskapet med dem, trenger de ikke ønsker å stadig høre fra deg. Langs disse linjene, bankene opprette sin gebyrstruktur basert på hvilke typer kunder de vil ha. Dersom du trenger eller ønsker å gå til en kasserer, må du kontrollere at du ikke betale for det privilegium. Noen banker vil belaste i overkant av 3 dollar per transaksjoner for denne.

Leste disse brosjyrene du får om avgifter, betale et sterkt fokus på kassekreditt, per sjekk, kasserer min mamma bal krav. Dens en smerte å lese liten skrift, bortsett fra det kan være verdt over 300 dollar per år for den typiske kontoinnehaveren.

For å unngå gebyrer helt og gå tilbake til en mer kunde-sentrisk tilnærming til bank, prøve å sjekke ut et Credit Union de generelt har bedre priser, lavere avgifter og er fokusert på sine medlemmer, ikke lønnsomhet, som sin primære oppgave. De utfører også omtrent alle de samme tjenestene som banker. De fleste amerikanere er kvalifisert for å bli medlem, og det er vanligvis gratis. Hvorfor har du ikke hørt mer om dem? Fordi de ikke bruker sin fortjeneste reklame i massemedia.

No comments:

Post a Comment