Slik rescoring tjenester fungerer. The rescorers er kredittopplysningsbyråer fungerer som mellomledd mellom kredittkortet tjenesten korthold
Arbeidet med rescoring tjenestene er at de raskere korreksjon. Normalt er en skriftlig anmodning om en undersøkelse en lang og langtekkelig prosess. Boliglån meglere og långivere alle sier dette. Det er en kjedelig byrde ettersom rapporteringen selskapene kommer i veien. Rapportering selskapene har å sammenligne poster av æren kortholderen til den av kredittkortet tjenesteleverandøren. Rescoring tjenester på nettet samler beviset på feil fra kredittkortinnehaveren over nettet og sende den til rescorer. I noen tilfeller, kaller rescorer kredittkortet tjenesteleverandøren for å få bekreftet om det virkelig var en tabbe på konto.
Etter å ha gjort dette, sender rescorer beviset å kreditere byråer. Disse kreditt byråer har samlet inn informasjon fra bedrifter som er involvert i hele undersøkelsen. Klart, dette er etterforskningen vanskelig på grunn av tøylesløs tilfeller av kredittkortsvindel. Som blir sagt, et kredittkort holder kanskje hevde at han var et offer for denne forbrytelsen bare for å komme bort fra en gjeld på grunn. Hendelsen er over en av grunnene kredittkort tjenesteleverandører ikke foretrekker rescoring eller kontrollere eller fastsettelse av dårlig kreditt på nettet. Informasjonen som deles er ganske følsom og dersom ikke forsiktig kan til og med være skadelig for kredittkortet holder i det lange løp.
For et flertall av inkassobyråer, fikse dårlig kreditt på nettet eller rescoring tjenester har allerede blitt et viktig sidelinjen av industrien. Dette inkluderer også liker det flettes æren rapportene fra alle involverte byråer: kredittkortet tjenesteleverandøren, rescoring tjenester og kreditt reparere selskapet.Så å være på den sikre siden, er det bedre at du bare gjøre din egen reparasjon.
Ja, meglere gjøre forretning ut av forbrukerne men er det bedre at det ikke er noen kreditt problemer å løse. Hvis det er problemer, må du kontrollere at du har bevis for at en feilmelding i uttalelser skjedde. Her er noen viktige trinn du kan følge:
1. Sjekk alltid kreditt rapporten. Pass på at du har en kopi av kreditt historie fra alle Bureau involvert i hver transaksjon du gjør. Feilene må bli gjennomgått, utdatert informasjon skal oppdateres og alle kontoer indikerte det må være alle dine.
2. Hold kontakten med dine kreditorer. Minst, det øyeblikket det oppstår et problem, ville du ikke har en hard tid etterlyst for en kontaktperson fordi du vet hvem akkurat å nærme. Hvis byrået tilsier at kreditorene bekrefte opplysningene du mener er feil, ville du være nødt til å ringe kreditorene i for at du skal få poenget. Hvis du klarer å få tak i en kreditor som fjerner feilen fra kreditt tilstand i en prøve, og deretter vurdere deg selv heldig.
3. Du skal alltid holde alle viktige papirarbeid etter poster. Når en tvist oppstår og etterforskere be eksemplarer, har du disse for å vise til lån offiser, kreditor, det kreditt byrå eller kredittkort tjenesteleverandøren.
No comments:
Post a Comment